عناصر مهم در یک پرتال محتوایی اینترنتی

پرتال:

 who/whom, Why, What, Where, When, How, …

درگاه و دروازه اطلاعات، ارجاع به تعاملات تجاری و غیرتجاری، عمومی  /  تخصصی ، فهرست و جستجوی داخلی، داخلی / خارجی ، قدیم / جدید، مراجع: جستجوگرها، ویکی پدیا، دایرکتوری ها ....

موضوعات: مهمترین بخش از پرتال. موضوعات پرتال عمومی یا تخصصی

اشخاص: حقیقی / حقوقی

اماکن: مجازی و غیرمجازی

منابع و مبانی و مراجع و تاریخچه: مقالات، کتب، پایان نامه ها، لینکستان، قوانین و اسناد بالادستی، روش تحقیق، اصطلاحات، تاریخچه، رخدادها یا تقویم تحولات، Timeline ، کنفرانس ها، رنکینگ های مرتبط، کنفرانس ها، اطلاع رسانی و اخبار، مستندات و مراجع محتوایی و سخنرانی ها، آموزش آنلاین

صوت و تصویر: عکس، تصویر، کاریکاتور، نمودار، فیلم، رادیو،

 کسب و کار: خرید و فروش محصولات مرتبط مانند کتاب و لوح فشرده یا مدارک دیجیتال، آموزش آنلاین، تبلیغات اینترنتی، مشاوره، خدمات ارزش افزوده،

شبکه های اجتماعی مجازی:  باشگاه هواداران و مرتبطین در شبکه های عمومی و تخصصی داخلی و خارجی: سیمرغ، بهشت من، ....

 

/ 1 نظر / 4 بازدید
آرمان برتر

با سلام دوست عزیز ازفروشگاه آرمان برتردیدن فرمایید با استفاده از خرید اینترنتی در وقت خود صرفه جویی نمایید!!! بهترین ها را از ما بخواهید منتظر حضور شما درآرمان برتروخرید شما هستیم!!! http://hakhamanesh.shoperzfa.com باتشکر از خرید شما